20 milioi jarraitzaileak ospatzeko abenduan argitaratutako "Hoy paseo, siesta y pajilla" bideoak gorazarre egiten jarraitzen du. "Smile Festival" umorearen bidezko nazioarteko publizitate jaialdi ospetsuaren XV. edizioan saritu dute gaur. 2024ko "ekintza biraleko estrategia onena" kategorian saritua izan da.
"Smile Festival" jaialdiak publizitatearen sektorea aintzatesten du, duela 15 urtetik hona sortzaile nabarmenenak biltzen ditu eta kanpainarik onenen balioa umore ukitu paregabe horrekin nabarmentzea du helburu. Gala gaur goizean egin da Infanta Isabel Antzokian, Madrilen.
Dagoeneko 22 milioi gara!
Bideo hau zabaldu zenetik, RRSSen hazkundeak ere ez du etenik izan. Hiru hilabetean 22 milioi jarraitzaile baino gehiago izan ditugu, kontu guztien baturan (zehazki, 22.005.774), eta Tik Tok eta Instagram izan dira baloratuenak.

